ارتفاع صندلی که روی آن می نشینید به اندازه ای باشد که پاهای شما روی زمین قرار بگیرند

هنگامی که روی صندلی مینشینید یک چهارپایه کوچک زیر پاهایتان قرار بدهید به گونه ای که زانو ها و مفصل ران شما ارتفاع نسبتا یکسانی از زمین داشته باشند

وقتی می ایستید یک چهار پایه کوچک زیر یکی از پاهایتان قرار بدهید

وقتی به پشت می خوابید یک بالش کم ارتفاع زیر زانوهایتان قرار بدهید

حتی الامکان از کفش های پاشنه بلند استفاده نکنید

عضلات شکم و باسن خود را تقویت کنید

برای توضیحات و راهنمایی بیشتر به نزدیکترین مرکز فیزیوتراپی مراجعه کنید، فیزیوتراپیست با تکیه بر دانش آناتومی و بیومکانیک خود به بهترین شکل شما را راهنمایی خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی اینترنتی